7 ابزار فوق‌العاده برای طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

 نکات طلایی درباره طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

نکات طلایی درباره طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

 

کمتر برندی وجود دارد که بخشی از بودجه خود را صرف طراحی کاتالوگ و بروشور نکند. این دو ابزار تبلیغاتی همچون آهن‌ربایی قدرتمند  مشتری را به سمت برند جذب می‌کنند. البته به شرطی که طراحی آن منحصربه‌فرد و خاص باشد. هوش مصنوعی دست همکاری خود را به سمت برندها و طراحان دراز کرده است تا آن‌ها را در این مسیر یاری کند. با هوش مصنوعی و ذهن خلاق انسان می‌توانید بروشورها و کاتالوگ‌هایی ایجاد کنید که نادیده‌گرفتن آن‌ها غیر ممکن خواهد بود. طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی، برند شما را خاص‌تر نشان خواهد داد.

 

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) یک فناوری قدرتمند است که جهان، از جمله دنیای گرافیک را دستخوش تغییرات بزرگی قرار داده است. AI دارای رویکردی انسان‌محور است که نیازهای واقعی کابران را رفع می‌کند. در حقیقت این نرم‌افزار با شبیه‌سازی هوش انسانی، به فرآیند یادگیری ماشینی و حل مسئله می‌پردازد. AI در حوزه گرافیک فرصت‌های بی‌شمار و بی‌نظیری را به طراحان و کارفرماها ارائه می‌دهد. استفاده از هوش مصنوعی قدم مهمی است که باید برای توسعه برند خود بردارید.

 

کاربرد هوش مصنوعی در طراحی کاتالوگ و بروشور

بروشور و کاتالوگ را می‌توان راهنمای کاغذی یا دیجیتال برند، محصولات یا خدمات آن دانست. مشتری به‌وسیله این دو ابزار برند را می‌شناسد و ترغیب به خرید از آن می‌شود. همواره طراحی خاص و بدیع بروشورها و کاتالوگ‌ها دغدغه صاحبان کسب‌وکار بوده است. هوش مصنوعی پا به این عرصه گذاشته تا به یک همکار خبره و ماهر برای طراحی این دو ابزار تبلیغاتی تبدیل شود. کافی است ذهنی خلاق داشته باشید و ایده‌های خود را با هوش مصنوعی در میان بگذارید. AI منبعی از داده‌های مختلف است که به‌وسیله آن‌ها بهترین طراحی‌ها را به شما ارائه خواهد داد.

 

هوش مصنوعی برای طراحی کاتالوگ و بروشور

بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما یافتن بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی کاتالوگ و بروشور است. این برنامه‌ها باید دارای ویژگی‌هایی خاصی باشند تا به‌راحتی ایده‌های شما را عملی کنند. معمولا کار با هوش مصنوعی این گونه است که ابتدا ایده‌های خود را به‌صورت متنی در نرم‌افزار وارد می‌کنید. سپس AI به بررسی و پردازش داده‌های موجود می‌پردازد. در نهایت خروجی کار را مطابق با تجزیه‌ و تحلیل‌های دقیق خود تحویل می‌دهد. حال وقت آن رسیده است که با چند هوش مصنوعی حرفه‌ای برای طراحی کاتالوگ و بروشور آشنا شوید.

 

1.     Appy Pie

اگر از طرح‌های خسته‌کننده کاتالوگ‌ها و بروشورها خسته شده‌اید، Appy Pie’s Brochure Maker پیشنهادات شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد. برای استفاده از این نرم‌افزار احتیاجی به دانش تخصصی خاصی ندارید. به‌راحتی می‌توانید از این ابزار کمک بگیرید و بروشورهایی بی‌رقیب و ویژه طراحی کنید. Appy Pie امکان طراحی بروشور و کاتالوگ‌های اختصاصی را برای شما فراهم خواهد کرد. این برنامه قالب‌های متنوع و بی‌شماری را به شما ارائه می‌دهد. لذا به‌راحتی می‌توانید قالب‌های مناسب کسب‌وکار خود را پیدا کنید. از دیگر مزایا استفاده از Appy Pie می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه فونت‌های متنوع و رایگان؛
  • امکان استفاده از نمادها و تصاویر مختلف؛
  • امکان استفاده از عکس‌های اختصاصی کاربر؛
  • امکان ترکیب رنگ‌های مختلف و ایجاد پالت‌های رنگی متنوع؛
  • پردازش سریع داده‌ها و ارائه بروشور.

 

2.     Simplified

فرقی نمی‌کند بروشورهای شما مربوط به چه حوزه‌ای است، Simplified بهترین طرح‌ها را به شما ارائه خواهد کرد. این برنامه بروشورها را در ابعاد متنوع از جمله سه‌لت و تاشو آکاردئویی ارائه می‌دهد. فونت‌های منحصربه‌فرد، تصاویر خاص و طرح‌بندی‌های عالی از جمله خدمات مهم این پلتفرم محسوب می‌شود. با این نرم‌افزار می‌توانید در کمترین زمان ممکن، طرح‌های اختصاصی خود را تحویل بگیرید. مزایا استفاده از Simplified شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • امکان استفاده از عناصر شخصی برای طراحی؛
  • امکان انتشار مستقیم تصاویر در پلتفرم‌های مختلف؛
  • امکان تبدیل متن به تصویر؛
  • امکان فوکوس خودکار؛
  • ارائه بیش از هزار نمونه از فونت‌ها، عکس‌ها و... .

 

3.     CANVA

آیا در طراحی بروشور و کاتالوگ مهارت خاصی ندارید؟ مشکلی نیست، کنوا صدها قالب رایگان و جذاب را به شما ارائه می‌دهد. CANVA مانند یک کتابخانه عظیم است که درباره تمام موضوعات، طرح‌های متنوعی را عرضه می‌کند. کسب‌وکار شما هرچه که باشد، این نرم‌افزار بروشور و کاتالوگ‌هایی خاص و بدیع به شما ارائه خواهد داد. قیمت برخی از خدمات کنوا رقابتی و کاملا مقرون به‌صرفه است. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار الگوهای مختلفی را جست‌وجو و با ایده‌های خود ادغام کنید. از دیگر مزایا استفاده از این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان طراحی اختصاصی؛
  • اضافه کردن عکس از دسکتاپ و آپلود آن در برنامه؛
  • دارای بیش از دو میلیون عکس، نماد و...؛
  • امکان سفارش و چاپ طرح‌های خود از طریق CANVA.

 

4.     Venngage

الگوهای حرفه‌ای موجود در این برنامه به شما کمک می‌کند که برای کسب‌وکار خود بروشور و کاتالوگ‌هایی خاص ایجاد کنید. Venngage بدون نیاز به مهارت طراحی، ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی طرح‌ها را به شما ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار فرصتی را فراهم کرده است تا به‌صورت رایگان ایده‌های خود را عملی کنید. به‌راحتی می‌توانید رنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب و آن‌ها را با هم ترکیب کنید. استفاده از Venngage مزایا بسیار زیادی دارد که شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • تنظیم ابعاد بروشور؛
  • امکان به‌اشتراک‌گذاری طرح نهایی؛
  • پشتیبانی 24 ساعته؛
  • امکان طراحی بروشور توسط یک تیم.

 

5.     Taskade’s AI Brochure Maker

برای این نرم‌افزار مهم نیست که بروشور را برای اهداف فردی خود می‌خواهید یا برای مقاصد تجاری. در هر دو صورت، این پلتفرم سرشار از قالب‌های متنوع است که رضایت هر فرد با هر هدفی را جلب خواهد کرد. به لطف قالب‌های آماده Taskade احتیاجی به صرف زمان زیاد برای طراحی نخواهید داشت. شما می‌توانید قالب‌های آماده را مطابق با سلیقه خود ویرایش کنید. این نرم‌افزار قالب‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر مایل به استفاده از خدمات پیشرفته‌تری هستید باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل موارد زیر است:

  • فضای کاری اضافه؛
  • افزایش ظرفیت تعداد کاربران؛
  • حفاظت از رمز عبور.

 

6.     Visme’s Online Brochure Maker

این برنامه هم مشابه سایر نرم‌افزارهایی که در بالا برای شما توضیح دادیم، سرشار از قالب‌های آماده و متنوع است. ارائه الگوهای حرفه‌ای در Visme، امکان طراحی اختصاصی کاتالوگ و بروشور را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار دارای نسخه رایگان، Starter, Pro  و special package است. نسخه رایگان آن با 100 مگابایت فضای ذخیره‌سازی، قالب‌های محدود و پشتیبانی تکمیل شده است. Visme دارای مزایا بی‌شماری است از جمله:

  • امکان تغییر فونت، لوگو و رنگ‌ها؛
  • امکان بارگذاری تصاویر شخصی؛
  • امکان سفارشی‌سازی بروشور و کاتالوگ.

 

7.     Adobe Photoshop

یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای طراحی کاتالوگ و بروشور، Adobe Photoshop است. شما می‌توانید طرح‌های دلخواه و اختصاصی خود را با این نرم‌افزار ایجاد کنید. این برنامه هنر، خلاقیت و فناوری را در هم می‌آمیزد وطرح‌هایی بدیع به شما ارائه می‌هد. ابعاد بروشور، رنگ، فونت و سایر ویژگی‌های کلیدی آن، وابسته به انتخاب شما خواهد بود. به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید کاتالوگ‌ها و بروشورهایی سفارشی‌شده را ایجاد کنید. این نرم‌افزار از ویژگی‌های مهم دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به‌ آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امکان درج تصاویر اختصاصی؛
  • ایجاد پالت‌های رنگی متنوع؛
  • ارائه سریع طرح نهایی؛
  • ارائه اشکال هندسی متنوع.

 


 نکات طلایی درباره طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

مزایا طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

طراحی با هوش مصنوعی مانند قدم‌گذاشتن در یک مسیر بی‌انتها و سرشار از جذابیت است. بروشور و کاتالوگ دو ابزار تبلیغاتی بسیار مهم است که سبب شناسایی برند نزد مردم خواهد شد. طراحی این دو آیتم باید کاملا حرفه‌ای و جذاب باشد تا توجه مخاطب هدف را به‌سمت برند جلب کند. هوش مصنوعی در کنار شما است تا بتوانید خلاقانه‌ترین و باکیفیت‌ترین بروشورها و کاتالوگ‌ها را ایجاد کنید. با AI می‌توانید عناصر برند خود را به بهترین وجه ارائه دهید. در ادامه شما را با مهم‌ترین مزایای طراحی بروشور و کاتالوگ با هوش مصنوعی آشنا می‌کنیم.

 

·       استفاده از آن راحت است

در گذشته طراحی بروشور و کاتالوگ یک فرآیند دستی و بسیار پرزحمت بود. طراحان باید وقت زیادی را صرف جست‌وجوی ایده‌ها برای ایجاد یک بروشور حرفه‌ای می‌کردند. در دنیای امروز کافی است ایده کلی خود را به هوش مصنوعی منتقل کنید. این فناوری داده‌های عظیم خود را بررسی و پردازش می‌کند. سپس در سریع‌ترین زمان ممکن با رصدکردن حجم عظیمی از اطلاعات، یک بروشور و کاتالوگی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. خروجی هوش مصنوعی کاربرپسند است و مطابق با استانداردهای طراحی شکل می‌گیرد.

 

·       در زمان صرفه‌جویی می‌شود

چرا باید ساعت‌های زیادی را صرف طراحی بروشور و کاتالوگ کنید؟ هوش مصنوعی به‌راحتی می‌تواند تمام تلاش‌های شبانه روزی شما را در عرض چند دقیقه انجام دهد. پردازش حجم عظیمی از داده‌ها، بررسی مخاطب هدف برند، رفع اشکالات طراحی کار بسیار سخت و وقت‌گیری است. این فناوری به‌سرعت تمام این فرآیندها را انجام می‌دهد و لذت طراحی بروشور و کاتالوگ را برای شما دوچندان می‌کند. صرفه‌جویی در زمان باعث می‌شود که شما اوقات زیادی را صرف پرورش خلاقیت خود کنید. پرورش خلاقیت کمک می‌کند تا ایده‌های جذاب‌تری را با هوش مصنوعی در میان بگذارید.

 

·       مقرون به‌صرفه است

گاهی برای طراحی بروشور و کاتالوگ لازم است یک تیم متخصص را استخدام کنید. در حالیکه AI می‌تواند وظایف بسیاری از آن‌ها را انجام دهد تا هزینه‌های جاری برند کاهش پیدا کند. این فناوری یک راه‌حل مقرون ‌به‌صرفه برای حل مسائل گرافیکی برند محسوب می‌شود. کافی است با این برنامه همکاری کنید و اطلاعات لازم را در اختیار آن بگذارید. هوش مصنوعی مجموعه‌ای از امکانات را برای شما فراهم می‌کند که بدون آن‌ها، متحمل پرداخت هزینه‌های گزافی خواهید شد.

 

·       طراحی را با کیفیت بالا انجام می‌دهد

هوش مصنوعی از دقت بسیار زیادی برخوردار است. طرح‌ها اگرچه که با سرعت ایجاد می‌شوند اما در کیفیت آن‌ها هیچ ضعفی وجود نخواهد داشت. AI بروشورهایی با ظاهر جذاب و کیفیت فوق‌العاده ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی جزییاتی مانند ابعاد، رنگ‌ها، فونت و تصاویر را هوشمندانه در کنار هم قرار خواهد داد. در نهایت یک کل بسیار ایده‌آل و خاص را برای شما طراحی می‌کند.

 

·       سبب پرورش خلاقیت می‌شود

هوش مصنوعی سبب پرورش خلاقیت شما خواهد شد. این برنامه بستری را فراهم می‌کند تا ایده‌های خود را به‌راحتی بیان کنید. شما می‌توانید طرح‌ها و چیدمان‌هایی مختلف را امتحان کنید و رنگ‌هایی متنوع را به‌کار بگیرید. این یک فرصت عالی برای آزمون و خطا است تا بتوانید به آنچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید. هوش مصنوعی فرصت‌های بسیاری را برای ایده‌پردازی‌های مختلف فراهم خواهد کرد. به‌راحتی با ترکیب عناصر متنوع، بروشور و کاتالوگی ایجاد می‌شود که به نماد برند تبدیل خواهد شد.

 

آینده طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

بروشور و کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند است که برند را در مسیر توسعه همراهی می‌کند. در گذشته این دو آیتم تنها به‌صورت کاغذی چاپ می‌شد. امروزه اما نسخه دیجیتال آن‌ها نیز با استقبال فراوانی روبه‌رو شده است. فرقی نمی‌کند برای کسب‌وکار خود مایل به دریافت کدام نسخه هستید. هوش مصنوعی می‌تواند با دقت فراوان خود، یک بروشور یا کاتالوگی اختصاصی به شما ارائه دهد. رقابت بر سر جذب مشتری روبه‌روز در حال افزایش است. مبالغ هنگفتی صرف تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار و محصول می‌شود.

هوش مصنوعی ابزاری مقرون به‌صرفه است که با کمترین پرداخت، یاکیفیت‌ترین بروشور و کاتالوگ را به برندها ارائه می‌هد. AI یک منبع عظیم از اطلاعات است که در عرض چند دقیقه آن‌ها را پردازش می‌کند. این یک فرصت فوق‌العاده است تا برندها به استفاده از هوش مصنوعی روی بیاورند. باتوجه به تاثیر هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌ها و سرعت بالای پردازش انتظار می‌رود در آیند AI  بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

 

طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی در شبکه چاپ

در این مطلب با 7 ابزار کاربردی برای طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی آشنا شدید. همچنین تلاش کردیم شما را از آینده این فناوری و کاربردهای آن آگاه کنیم. شبکه چاپ دارای مجموعه‌ای متخصص و ایده‌پرداز است که می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خروجی‌های بی‌نظیری به شما ارائه دهند. پس از طراحی، بروشورها و کاتالوگ‌ها را با استفاده از بهترین متریال برای شما چاپ خواهیم کرد. در شبکه چاپ، کیفیت حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا از طریق سایت شبکه چاپ از خدمات بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید.

 





2024-04-21 09:43:41

کاتالوگ/ طراحی_کاتالوگ/ هوش_مصنوعی/ کاتالوگ_بروشور


فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin توئیتر پینترست